Emelt szintű Támogatások
Nézzen be az Oracle Hungary irodába, ahol minden hónap első szerdáján (az ettől esetlegesen eltérő szemináriumi napot külön jelezzük ) tájékoztatót tartunk az Oracle támogatásról, hogy Ön minél hatékonyabban tudjon együttműködni az Oracle Támogató szervezetével.
Ha Ön mindennapi munkája során gyakran lép kapcsolatba az Oracle Support-tal, bizonyára hasznosnak találja majd szemináriumainkat, melyeket Support Account Manager-ünk és szakértőink tartanak majd. A szemináriumok ingyenesen látogathatók, regisztrálni, bejelentkezni nem szükséges.
Az Oracle Hungary irodájában kollégáink minden hónapban ismertetik az Oracle Support-tal való hatékony együttműködés lehetőségeit. Tájékoztatást adnak a támogató eszközökről, folyamatokról technológiákról, melyek lehetővé teszik, hogy cége IT üzemeltetési kockázatainak minimalizálása érdekében még eredményesebben tudjon együttműködni az Oracle Támogató szervezetével.
Célunk, hogy segítsük Ügyfeleinket a támogatás adta lehetőségek minél teljesebb hasznosításában kiaknázásában, mely természetszerűleg fontos szerepet játszik az Ön Oracle szoftverei és rendszerei értékének maximalizálásában is.
Szeretettel várjuk Önt a következő szemináriumon, melyet szeptember 4-én, 9:00 órától tartunk.
A rendezvény INGYENES, de előzetes regisztrációhoz kötött! Részvételi szándékát kérjük jelezze a support_info_hu@oracle.com e-mail címen. Amennyiben folyamatosan tájékozódni szeretne az Oracle Support szemináriumok aktualitásairól, kövesse az alábbi cikket a My Oracle Support-on:
Oracle Support - Havi “Nézzen be & Tájékozódjon” szemináriumok [ID 1475680.1] Várjuk szeretettel rendezvényünkön!
Üdvözlettel:
|